Grote Clubactie 2022

De Vughtse ijsclub verkocht record aantal loten
Dit jaar deden wij, de Vughtse ijsclub mee met de Grote Clubactie. Wij zetten ons in voor extra jeugdactiviteiten en wilden natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kostte €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas.

Op 7 december 2022 vond de landelijke trekking plaats en alle loten-kopers kunnen kijken of ze iets gewonnen hebben. VIJC wint altijd want we hebben dit jaar een recordaantal loten verkocht!
We begonnen heel goed, dankzij enkele enthousiaste jeugdleden die direct (digitaal) loten gingen verkopen. De digitale loten zijn een heel handige aanvulling op het papieren boekje. Ons jeugd-bestuurslid Johny wist ook twee Superloten (50 loten tegelijk) te verkopen.

Wij verkochten in totaal 747 loten, waarvan 466 door de jeugdleden. Een uitstekende prestatie.
De opbrengst voor de club is € 1.792,80!
Loten verkopers, loten kopers, hartelijk dank!

Wil jij ook zien of de hoofdprijs op jouw lot gevallen is?
Zie Lotchecker.clubactie.nl en vul je lotnummers in, die je meteen na aankoop per mail hebt ontvangen.

Wil je meer informatie kijk dan de website van de Grote Clubactie

Prijsuitreiking Grote Clubactie

Op zondag 15 januari (jeugduur in het Sportiom) vond de bekendmaking van de top-10 VIJC-verkopers plaats. Zij werden extra beloond met een VIJC-jubileum shirt. Voor wie meer dan 25 loten had verkocht was er aanvullend ook nog een medaille. Verder heeft elke lotverkoper bij de VIJC prijs want zij mochten een paar sportsokken meenemen.

Vorig bericht

Volgend bericht