Clubkleding

De VIJC heeft herkenbare clubkleding voor schaatsers en fietsers, zowel in een dames- als heren-uitvoering. De kleding wordt voor ons speciaal gemaakt door Bioracer en is via sponsoring goedkoper in de aanschaf. Dit geldt alleen voor actieve VIJC-leden.

catwalk nieuw T-shirt

Nieuw in voorraad: VIJC T-shirts
Ze zijn op voorraad maar op=op. Let op, de dames-shirts vallen klein. Wil je zo’n mooi shirt, bel of app met 06 – 2507 1598 of mail stephan@viermakelaars.nl

Schaatskleding
Voor het bestellen heeft Bioracer voor ons een digitale bestel-mogelijkheid gemaakt.
Bestellen is nu niet mogelijk; we wachten op een nieuwe bestelperiode (wordt hier bekend gemaakt).

Wie nu schaatskleding wil bestellen, kan ook bij Stephan van Diepen vragen of jouw maten nog op voorraad zijn. Er zijn salopettes, jacks, trainingsbroeken met ritsen over de zijkant, wedstrijdpakken, marathonpakken, skeelerpakken, mutsen, sokken, bidons, haarbanden en bandana’s/buffs!
Heb je nu nog iets nodig dan kun je hem altijd bellen of mailen. Misschien kan hij nog uit voorraad leveren: bel 06 – 2507 1598 of mail stephan@viermakelaars.nl

jasjes en broeken

wedstrijdpak