the sensor integrators

Sentech, the sensor integrators

Sentech stelt zelf:

Sentech is een modern, op samenwerking gericht, zichzelf continu verbeterend bedrijf.
Technologie inspireert ons. Wij houden van technologie, én zien het als een onuitputbare bron van verbetering. Sentech levert sensorkennis en -innovatie. Dat doen onze sensorexperts in de vorm van unieke en slimme sensoroplossingen voor complexe meet- en regelvraagstukken van bedrijven.
Ons werkveld is in vier marktsegmenten onderverdeeld, omdat spelers in deze branches andere eisen stellen aan sensortechnologie: Automotive & Heavy Vehicles, Healthcare & Instruments, High Tech & Robotica en Agrotechnology & Horticulture.
Voor meer informatie (en inspiratie!): https://www.sentech.nl/

Marketingplan Today

Bedrijf info: Iedereen verdient een goed marketingplan. Of het nu jouw vereniging, zzpschap of organisatie betreft. De auteur van Marketingplan Today is lid van VIJC. Op de Marketingplan Today website kan je zelf jouw plan maken. Gratis. Natuurlijk kan je ook de hulp van de auteur inschakelen.
Website: www.marketingplantoday.nl
Reden sponsoring: Het initiatief voor nieuwe clubkleding ondersteun ik graag. Zo is de sponsoring begonnen.

Viermakelaars

Bedrijf info: Viermakelaars is in 2003 ontstaan doordat enkele makelaars de handen ineen sloegen met als credo “samen staan we sterk”. Dit is een succesformule gebleken want inmiddels heeft Viermakelaars drie vestigingen; zowel vanuit ‘s-Hertogenbosch, Vught als Rosmalen wordt de markt zo optimaal mogelijk bediend door deze inmiddels ‘regionale’ makelaar met ‘plaatselijke’ kennis.
Website: www.viermakelaars.nl
Reden sponsoring: Verankering in de regio en samenleving is voor Viermakelaars net zo belangrijk als sporten. Daarom zal je onze sponsoring bij meer sportaccomodaties aantreffen.

Administratiekantoor C. van Iersel

Bedrijf info: een goede administratie is essentieel voor uw organisatie. Goede begeleiding hiervan ook. Wij helpen ondernemers op het gebied van de jaarrekening, op fiscaal gebied en met overige administratieve dienstverlening. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor begeleiding bij uw financieringsaanvragen.
Website: www.cvaniersel.nl
Reden sponsoring: ons kantoor is dertig jaar geleden opgericht en nog steeds gevestigd in Rosmalen. Het is een laagdrempelig kantoor met een informele benadering met zeven medewerkers. Wij richten ons voornamelijk op het midden en klein bedrijf in alle sectoren en werken graag in de omgeving, waar we onze klanten persoonlijk kennen.