jeugd-lidmaatschap

Let op: vanaf januari 2024 geldt er voor het jeugd-schaatsuur een ledenstop.

Maar je kunt natuurlijk wel lid worden van de VIJC en aan ons zomerprogramma deelnemen.
En als het Sportiom weer open gaat, heb je voorrang bij de inschrijving op het ochtenduur.

Het jeugd-lidmaatschap geeft in de winter op zondagmorgen recht op trainingen van de VIJC in het Sportiom (Den Bosch) en dinsdag- of donderdagavond op de 400-meter baan in Eindhoven. Voor beide banen moet je je inschrijven en betaal je in één bedrag de toegang tot de ijsbaan. Zie onder [activiteiten]. Daarnaast mag je altijd meedoen aan de zaaltraining (maandagavond) in Vught.
Het lidmaatschap geeft in de zomer recht op de skeelertrainingen (maandagavond) en de bostraining bij het clubhuis (zondagmorgen).

Lidmaatschap
De VIJC kent een jeugdlidmaatschap voor kinderen tot en met 12 jaar (pupillen) en voor jongeren van 13 tot en met 18 jaar. ben je ouder, dan geldt een Senioren-lidmaatschap.
Je meldt je aan door dit inschrijfformulier te downloaden, uit te printen, te ondertekenen en op te sturen naar de ledenadministratie:
Inschrijfformulier lidmaatschap Jeugd

Je kunt ook kiezen voor het zomer-lidmaatschap; je betaalt dan de helft van de contributie. Gebruik dit formulier om te downloaden, uit te printen, in te vullen, te ondertekenen, te scannen en dan per email op te sturen naar de ledenadministratie, vijc.leden@outlook.com :
Inschrijfformulier zomerlidmaatschap Jeugd

Contributie
Voor het lidmaatschap, dat loopt van 1 oktober t/m 30 september, bedraagt de contributie:
= € 60,- voor jeugd t/m 12 jaar
= € 80,- voor jeugd van 13 t/m 18 jaar
Voor een Zomer-lidmaatschap, dat loopt van 1 april t/m 30 september, bedraagt de contributie:
= € 30,- voor jeugd t/m 12 jaar
= € 40,- voor jeugd van 13 t/m 18 jaar

Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met de jeugdcoordinator@vijc.nl