Schaatsbank

Schaatsbank: eenvoudig Noren huren
Schaatsen bij de Vughtse IJsclub doen we op ‘noren’. Niets is fijner dan schaatsen op noren die goed op maat zijn er zeker niet te ruim zitten (dunne sokken!). Bij onze trainingsuren in het Sportiom schaatsen we ook op noren.

Voor de jeugd kan het kostbaar zijn om, vanwege groeiende voeten , met regelmaat nieuwe schaatsen te kopen. Daarom beschikt onze club voor haar jeugdleden over een schaatsbank. Hierin zitten in principe schaatsen t/m maat 40. Het zijn meestal verstelbare Nijdam combinoren of Viking Junior lage noren.

Je betaalt € 50,= en bij inleveren in redelijke staat (bv. aan het einde van het seizoen) ontvang je € 30,= terug.
Interesse ? Stuur een email naar Aad Smid, schaatsbank@vijc.nl om een pas-afspraak bij hem thuis te maken.

Wel het verzoek om met de schaatsen niet op stenen of zand en gras te lopen; daar krijgt Aad nl. een hartverzakking van. Gebruik dus altijd schaatsbeschermers.

13 februari 2021
Ook een schaatsbank ?