Schaatstraining Sportiom

De VIJC verzorgt elke zondag schaatstraining in het Sportiom in Den Bosch (Victorialaan 10, naast stadion de Vliert), ook wel de Bossche Baan genoemd. Deze training bestaat voornamelijk uit technische training, erg belangrijk om het schaatsen goed onder de knie te krijgen. Er is zowel aandacht voor de beginnende als de gevorderde schaatser. Ieder kan op zijn/haar eigen niveau aan de oefeningen meedoen!

Let op: vanaf januari 2024 geldt er voor het jeugd-schaatsuur een ledenstop.

Maar je kunt natuurlijk wel lid worden van de VIJC en aan ons zomerprogramma deelnemen.
En als het Sportiom weer open gaat, heb je voorrang bij de inschrijving op het ochtenduur.

Inschrijven
Hieronder kunnen volwassenen gegevens invullen als je zondags wilt trainen in het Sportiom (Victorialaan 10, Den Bosch). Onderaan het formulier zie je de link om direct te betalen.
Voor een volledig seizoen betaal je voor de toegang tot het Sportiom € 50,-. Voor de 2e seizoenshelft vanaf januari is dit € 25,-
Alleen leden van de VIJC kunnen deze training volgen, zie onze lidmaatschappen.
Geef ook aan op welk uur je wilt schaatsen: 10-11 uur (volwassenen) of 18.45 – 19.45 uur (volwassenen).
Geen training op carnavals-zondag.
Laatste training: zondag 17 maart 2024

Te betalen bedrag € -
Voor vragen kun je altijd contact met het bestuur opnemen, emailadres: secretaris@vijc.nl