Clubgebouw “De Bindplaats”

Vaste stek van de Vughtse IJsclub is het clubhuis aan de IJzeren man in Vught, ‘De Bindplaats’ genaamd. Het clubhuis bevindt zich op de Boslaan 43, 5263 NX in Vught, achter het hek links van het strandpaviljoen.
Het is in 2019 prachtig gerenoveerd en ziet er weer als nieuw uit. Er zijn ook kleedkamers en douches.

Dit clubhuis is het startpunt voor de zomer-bostraining en de wielertraining. Ook organiseren we er de brunch en de nieuwjaarsreceptie, en er wordt ook vergaderd. Eén of twee keer per jaar vindt er een algemene ledenvergadering plaats.

Het clubhuis wordt gedeeld met Zwemvereniging De Dommelbaarzen en Watersportvereniging IJzeren Man (WIJM). Deze 3 verenigingen vormen het bestuur van de Stichting Omnisport die het gebouw beheert. Er is ook een Raad van Toezicht.

De nieuwe Bindplaats

Prachtig onderkomen aan de IJzeren Man