• Dit evenement is voorbij.

Viering 80-jarig bestaan VIJC

16 oktober 2021

In oktober 2021 bestaat de Vughtse IJsclub (VIJC) 80 jaar!

Na anderhalf jaar op 1,5m of verder geleefd te hebben, zonder koffie en borrels en al helemaal geen feestje, willen we weer met zijn allen 80 jaar VIJC vieren. Hoog tijd om weer echt met elkaar bij te praten, nieuwe leden te leren kennen, jonge leden wegwijs te maken en gewoon plezier te maken. Oftewel nieuwe herinneringen met elkaar te maken en te delen.
Er staan twee momenten gepland.

zaterdag 16 oktober 2021
Allereerst, op onze oprichtingsdatum en tevens het begin van het nieuwe schaatsseizoen (16 oktober).

• In de ochtend gaan we van 10:00 – 11:30 samen schaatsen in Eindhoven. Je koopt zelf een kaartje aan de kassa. Je gaat je eerste rondjes rijden, krijgt de eerste aanwijzingen en ontdekt of je in de zomer actief genoeg bent geweest. Na afloop van het schaatsen staat om 12:30 op het clubhuis soep met pannenkoeken klaar voor de schaatsers.
  • Om 13:30 start voor iedereen die zich aangemeld heeft de jubileum activiteiten. Dit begint met een actieve middag waarin we elkaars kennis en vaardigheden testen. Vervolgens staan we een moment stil bij ons 80-jarig bestaan en sluiten we af met een BBQ. We willen ook graag de ouders van de jeugdleden hartelijk uitnodigen om vanaf 16:00 aan te sluiten en deel te nemen aan de BBQ om trainers, andere leden en ouders beter te leren kennen. Voor de BBQ vragen we een bijdrage.

De aanmelding voor de ledendag is gesloten. Heb je vragen stuur een mail naar ledendag@vijc.nl.

11-12-13 maart 2022

Net zoals we dat deden bij het 75-jarig bestaan willen we een kamp organiseren. Op een geschikte locatie hopen we met z’n allen het jubileum te kunnen vieren met leuke en gezellige activiteiten. En ja, dan ook samen te schaatsen. Een weekend lang samen met je schaatsvrienden optrekken en plezier maken, is op zichzelf al een feest. Het weekend staat gepland voor 11-13 maart 2022 en is voor alle leeftijden. De kosten voor het kamp zijn 60,- per persoon.

De organisatoren gaan een accommodatie reserveren en het programma samenstellen. Om een geschikte accommodatie te kunnen boeken is het minimum gesteld op 60 deelnemers. Inschrijven voor het jubileum kamp doe je voor 16 oktober 2021.

Via Inschrijven Jubileumkamp  kun je je aanmelden voor het Jubileumkamp. Bij niet doorgaan van het kamp wordt het gehele bedrag weer teruggestort.

Kamp 75-jarig bestaan

Datum: