Start-to-Skate mei 2024

14 mei - 28 mei

Jong & oud: leer skeeleren met de Vughtse IJsclub
3 dinsdagavonden: 14, 21 en 28 mei 2024.
LET OP: als het vanwege regen een avond niet doorgaat, schuift alles een week op.

Start-to-Skate is een landelijk evenement om volwassenen en kinderen vanaf 6 jaar enthousiast te maken voor het skeeleren. De VIJC verzorgt 3 avonden van 18.30 uur tot 19.30 uur trainingen op het Zorgpark Voorburg (Reinier van Arkel) in Vught.
Je oefent onder begeleiding van ervaren trainers de slag, verschillende remtechnieken en balans. De trainers en vrijwilligers van de VIJC zorgen ervoor dat het drie fantastische avonden worden.
Start to Skate kost in het totaal € 21,- per deelnemer. Het dragen van een helm is verplicht, eventueel na overleg te lenen van de VIJC. Knie- pols- en elleboogbeschermers zijn sterk aan te raden.

Voor de jeugd: inschrijven via Sjors Sportief:
Vught: website Sjors Sportief – Vught
‘s-Hertogenbosch: website Sjors Sportief ‘s-Hertogenbosch
Sint-Michielsgestel: website Sjors Sportief Sint-Michielsgestel

Volwassenen kunnen zich nog inschrijven door te klikken op deze link.

Begin:
Einde: