• Dit evenement is voorbij.

80 jaar VIJC: afsluitende ledendag

10 september 2022 | 16:00 - 21:00

We sluiten ons jubileumjaar op 10 september feestelijk af.
Let op, gewijzigde informatie!

Voor de jeugd is er het ochtend-programma dat er als volgt uitziet:
= verzamelen bij de IJM (Boslaan 49, Vught) tussen 10:30 – 10:45 uur.
= Klimmen/Adventure vanaf 11:00 uur. (aanvullende kosten € 5,=, ter plaatse te voldoen)
= Aansluitende lunch voor de jeugdleden in het clubhuis tot 13:30 uur.
Rond die tijd kunnen de kinderen weer worden opgehaald want het aansluitende middagprogramma tot 16 uur moest helaas worden afgelast.
Wilt u uw kind voor het klimbos en de lunch aanmelden, dan graag via dit invulformulier en voor elk kind een apart formulier invullen.

Voor alle leden (volwassenen en kinderen) die zich hebben aangemeld, start het middag-programma om 16 uur met een inloop in clubhuis De Bindplaats. We staan dan een moment stil bij ons 80-jarig bestaan om vervolgens van de BBQ te genieten. We nodigen ook graag de ouders van de jeugdleden uit om ook vanaf 16:00 uur aan te sluiten en deel te nemen aan de BBQ om trainers, andere leden en ouders (nog) beter te leren kennen.
Let op: het middagprogramma tussen 13.30 en 16.00 uur is vanwege de verwachte weersomstandigheden afgelast.

Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met Marc Peters

Datum:
10 september 2022