Verdien geld voor de VIJC: bestel online via Sponsorkliks

VIJC is ook deelnemer aan SponsorKliks
Doe je online bestellingen via www.sponsorkliks.com. Je komt via deze link direct op de “winkels-pagina” uit.
Met SponsorKliks lever jij nu zelf een financiële bijdrage aan de Vughtse IJsclub, zonder dat het jou een cent extra kost!
Dat kan elke keer als je online iets bestelt bij een van de vele webwinkels of een maaltijd laat bezorgen via Thuisbezorgd. Dan ontvangt de VIJC hiervoor geld in de clubkas want een percentage van het aankoopbedrag gaat naar de VIJC. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je de VIJC ook GRATIS sponsoren?
Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via deze sponsorkliks-pagina van de VIJC. Voor jou een kleine moeite, voor de VIJC directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden, supporters en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die jouw club een warm hart toedragen: familie, vrienden en andere bekenden.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert jouw vereniging hier direct van!
Wij kunnen als VIJC deze inkomsten erg goed gebruiken! Dus doe mee en deel dit met anderen.

Bekijk het fimpje over hoe het werkt: youtu.be/tY9MyyOAG20
.