Fietstoertocht 25 juni

Op 25 juni 2022 vindt de eerste VIJC fietstoertocht plaats. Deze toertocht is opengesteld voor VIJC leden en hun familieleden en maakt onderdeel uit van activiteiten rond ons 80-jarig bestaan. Zo wordt ons fietsplezier gedeeld met alle VIJC’ers. Deelnemers kunnen kiezen uit een tocht van 30, 60 of 90 km.

Start vindt plaats tussen 8:00 en 10:00 ‘s ochtends bij ons clubhuis aan de IJzeren Man in Vught. We sluiten de tocht gezellig af met een gezamenlijke lunch bij ons clubhuis De Bindplaats.
De kosten bedragen € 2,50 per deelnemer. Dit bedrag wordt via Mollie meteen afgerekend. De inschrijving sluit op 20 juni.

Schrijf je meteen in met het gewenst aantal deelnemers:

De betaling is voor
Te betalen bedrag € -
Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met Marc Peters

Aan deze eerste toertocht is ook een goed doel gekoppeld. Een aantal fietsers van de VIJC fietst in de zomer naar Berlijn. Deze tocht wordt gebruikt om geld in te zamelen voor de Hartstichting. Bij de inschrijving zal jullie dan ook de mogelijkheid gegeven worden dit goede doel financieel te ondersteunen.

Je kunt hier je bijdrage doneren voor de Hartstichting: berlin.cyclevoorjehart.nl/team-vijc

Voor de VIJC is dit de eerste fietstoertocht, vandaar dat we het klein willen houden en “onder ons”. We hopen daarvan te leren en in de toekomst hiervan een jaarlijks VIJC fietsfestijn te maken.