• Dit evenement is voorbij.

Grote Clubactie

26 september 2022 - 26 november 2022

Grote Clubactie 2022

De Vughtse ijsclub verkoopt loten met de Grote Clubactie
Dit jaar doen wij, de Vughtse ijsclub mee met de Grote Clubactie. Wij zetten ons in voor extra jeugdactiviteiten en willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas. De landelijke lotenverkoop is van start gegaan en loopt tot eind november! Koop lootjes en help ons het doel te halen. Daarnaast maak je kans op mooie prijzen! De hoofdprijs is € 100.000,= Trekking 6 december 2022.

Doe het meteen via Internet
Onze voorzitter heeft een eigen pagina aangemaakt; via die pagina kun je meteen je loten kopen: klik hier. Vul je naam en rekeningnummer in en je bent klaar 🙂
Onze jeugdleden verkopen loten via het verkoopboekje. Op dit verkoopboekje staat een QR-code, waarmee je eenvoudig online loten kunnen kopen.

We doen het samen
We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving!
Wil je meer informatie kijk dan de website van de Grote Clubactie

Begin:
26 september 2022