Wielerploegentijdrit 2023

De Vughtse IJsclub organiseert de 26e Wielerploegentijdrit op zaterdag 23 september 2023
Nog steeds een ploegentijdrit voor “schaatsende fietsers”, “fietsende schaatsers” en overige enthousiastelingen

Zaterdag 23 september 2023: voor de 26e keer na de vorige ietwat verregende jubileum-editie weer zoals we gewend zijn een hopelijk zonnige editie (als we dit tenminste van tevoren zo afspreken bij en met de Heilige Eik in Spoordonk).
Het vaste organisatie-comité is er weer klaar voor en ook voor hen geldt: meedoen is belangrijker dan winnen; teamgeest is belangrijk, niveau niet.

Nieuw dit jaar: bij het invullen van onderstaand formulier kunt u meteen de deelnamekosten voldoen.
Maar het parcours blijft hetzelfde: 7350 meter lang en ze bestaat uit een rechte asfaltweg (met een aantal “sluizen/drempels”), met aan de uiteindes een lusje klinkerweg aan de Vughtse kant en een scherp keerpunt aan de Boxtelse kant.
Een ploeg bestaat uit minimaal 3 en maximaal 4 deelnemers.

De categorie-indeling met afstand en kosten:

• Pupillen tot 12 jaar: 14,70 km = 2 rondes. Gratis deelname.
  • Meisjes en jongens t/m 16 jaar: 22,05 km = 3 rondes. Kosten: € 12,50
  • A- Junioren (meisjes en jongens) t/m 18 jaar: 29,40 km = 4 rondes. Kosten: € 20,00
  • Dames en Heren (19 – 39 jaar): 44,10 km = 6 rondes. Kosten: € 30,00
  • Masters Dames en Heren (40+): 44,10 km = 6 rondes. Kosten: € 30,00

Starttijden zijn tussen 09:00 en 15:30 uur.
Parkeren, omkleden en douchen kan in de sportzaal van complex Voorburg (adres: Carrilonlaan 4 of voor sommige navigatiesystemen: Parklaan), vlak bij de start. Er wordt gestart in blokken per categorie.

Vul voor elke ploeg een apart formulier in. Wees er snel mee, want vol = vol!
Via een ingevuld inschrijfformulier geeft je team toestemming voor het publiceren van foto’s die gemaakt zijn tijdens de tijdrit en te publiceren op onze website.
Aanmelding kan tot uiterlijk 16 september 2023!

Te betalen bedrag € -

Voor nadere informatie kunt u mailen naar tijdrit@live.com
De aanduiding parcours en starttijd wordt je tijdig toegezonden nadat alle teams zijn ingedeeld.

We wijzen je nog op ons reglement 2023.