Start-to-skate mei 2024

Jong & oud: leer skeeleren met de Vughtse IJsclub
3 dinsdagavonden: 14, 21 en 28 mei 2024 op het Zorgpark Voorburg (Reinier van Arkel) in Vught.
LET OP: als het een avond regent, dan schuift alles een week op.
Het dragen van een helm is verplicht, eventueel te lenen van de VIJC. Knie- pols- en elleboogbeschermers zijn sterk aan te raden.
Start-to-Skate is een landelijk evenement om volwassenen en kinderen vanaf 6 jaar enthousiast te maken voor het skeeleren.

Kinderen schrijven in via Sjors Sportief, zie deze pagina.
Volwassenen, bv. ouder(s), kunnen zich hieronder inschrijven en gelijktijdig de kosten à € 21,- betalen.
De Whatsapp-groep is om elkaar snel op de hoogte te houden als het bv. niet doorgaat vanwege het weer.

Schrijf je als volwassene in (voor iedere deelnemer een apart formulier aub.):

Te betalen: € -

Voor vragen kun je altijd contact met de organisatie opnemen, emailadres: starttoskate@vijc.nl

Na Start to Skate krijgt u vast de smaak van het skeeleren te pakken.
Als u lid wordt van de VIJC is het mogelijk om de hele zomer elke maandagavond in clubverband in Schijndel op een aparte asfaltbaan te skeeleren.

Start-to-skate op terrein van Zorgpark Reinier van Arkel