jeugdkamp 15-16 oktober 2022

Met super veel enthousiasme kunnen we mededelen dat het jeugdkamp van de Vughtse IJsclub dit jaar doorgaat! Het jeugdkamp is tevens de aftrap van het nieuwe schaatsseizoen. Het kamp staat dit jaar gepland op zaterdag 15 oktober en zondag 16 oktober.

Het kamp is voor jeugdleden vanaf 7 jaar en zal plaatsvinden op de scoutinglocatie St. Lambertus, Groenstraat 9, 5071 EA, Udenhout. Deze blokhut van Scouting Udenhout ligt tegen het natuurgebied ‘De Brand’ op een paar kilometer van de Loonse en Drunense Duinen. De locatie heeft de nodigde faciliteiten voor het overnachten, en voor sport en spel activiteiten. Ook is er een kampvuurkuil aanwezig. Kortom, voldoende ingrediënten voor een gezellig en sportief jeugdkamp.

Jeugdleden van 7 t/m 15 jaar kunnen hieronder ingeschreven worden.
Voor het organiseren en/of begeleiden van het Jeugdkamp zijn we nog op zoek naar hulpouders. Je kunt dat hieronder bij het invullen van het formulier aangeven.
De kosten van het jeugdkamp bedragen € 20,-. Dit is inclusief eten, drinken en entree schaatsbaan. Dit bedrag wordt via Mollie meteen afgerekend.

Schrijf je nu in (voor elk kind een apart formulier invullen):

Te betalen: € -

Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met de jeugdcoördinator@vijc.nl