Grote Clubactie 2023

Dit jaar doet de Vughtse ijsclub weer mee met de Grote Clubactie. Wij zetten ons in voor extra jeugd-activiteiten en willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% -dus €2,40 per lot- direct naar onze clubkas. De start van de landelijke lotenverkoop was op zaterdag 23 september. Koop de loten en help ons het doel te halen. Daarnaast maakt de jeugd kans op mooie prijzen! Een echte win-win situatie dus.

Verkoopboekje met QR-code
Onze jeugdleden verkopen loten via het verkoopboekje. Op deze pagina staat een handige QR-code, waarmee eenvoudig online loten gekocht kunnen worden. Maar het kan ook nog ‘traditioneel’: een formulier met pen invullen in het boekje.
De VIJC gaat er vol voor en ze hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving!

Vorig bericht

Volgend bericht