• Dit evenement is voorbij.

VIJC Fietstoertocht

25 juni 2022

Op 25 juni 2022 vindt de eerste VIJC fietstoertocht plaats. Deze toertocht is opengesteld voor VIJC leden (alle leeftijden) en hun familieleden, en maakt onderdeel uit van activiteiten rond ons 80-jarig bestaan. Zo wordt ons fietsplezier gedeeld met alle VIJC’ers. Deelnemers kunnen kiezen uit een tocht van 15 km. (gezinstocht via een knooppunten route), 35 km. (knooppunten route), 60 km. of 90 km.
De gezinstocht is speciaal voor de jeugd en moet onder begeleiding van ouder(s) verreden worden.

De deelnemers kunnen starten tussen 8:00 en 10:00 ‘s ochtends bij ons clubhuis aan de IJzeren Man in Vught (Boslaan 43). Deelnemers worden om 12.30 uur in het clubhuis De Bindplaats terug verwacht en kunnen dan genieten van een lunch buffet.
De kosten bedragen € 2,50 per deelnemer. De inschrijving is nu gesloten.
Wil je je toch nog aanmelden, dan kun je contact opnemen met Marc Peters.

Aan deze eerste toertocht is ook een goed doel gekoppeld. Een aantal fietsers van de VIJC fietst in de zomer naar Berlijn. Deze tocht wordt gebruikt om geld in te zamelen voor de Hartstichting. Je hebt hieronder dan ook de mogelijkheid om dit goede doel financieel te ondersteunen.
Je kunt je bijdrage doneren voor de Hartstichting op: berlin.cyclevoorjehart.nl/team-vijc

Voor de VIJC is dit de eerste fietstoertocht, vandaar dat we het klein willen houden en “onder ons”. We hopen daarvan te leren en in de toekomst hiervan een jaarlijks VIJC fietsfestijn te maken.

Datum:
25 juni 2022