Wedstrijdnieuws jeugd

In het weekend van 2 en 3 november werd er door de jeugd weer volop wedstrijden verreden, o.a. in Breda waar op zaterdag 2 november de GK Supersprint en pure sprint plaatsvond. Jelmer Hendriks pakte een podium plek, (100 m in 10.85) en zit dichtbij een kwalificatie voor de Sprint League. Van harte gefeliciteerd Jelmer!
Pieter en Rutger Verhoeff hebben zich ook weer verbeterd, zij reden wederom PR’s in Breda en Rutger ook nog in Eindhoven op zondag 3 november.
In Eindhoven was er op zondag een nieuw soort klassement (het Ronosport Klassement) waar de jeugdige nieuwkomers niet alleen kon ervaren hoe het is om een echte wedstrijd te rijden, maar ook alle jeugdleden hun tijden weer konden verbeteren, en dat deden zij ook! De klassement-wedstrijden in Eindhoven kunnen worden verreden op zondag 1 december 2019 en in 2020 op zondag 5 januari, zondag 26 januari en op zondag 1 maart.
Inschrijven kan via de website van de KNSB.

Vorig bericht

Volgend bericht